סלוני עור המדריך המלא -כתבה 3 בסדרה

סלוני עור – תכונות החומר

חברת ULTIMA מייצרת סלוני עור בשלוש קבוצות של גימור, כולן צבועים לכל העומק.והצבעים מקבילים לרמזור:
אדום – משפחת העורות הטבעיים משפחת ה- Natural , זהירות בשימוש.
צהוב – משפחת ה – Perfect שלב ביניים.
ירוק – היא משפחת Practical המשפחה הפרקטית ביותר.

נטורל Natural – יפה גם עם ריבוי השנים

עור Natural נצבע לכל עוביו באמצעות פיגמנט צבע, ומוקנה לו גוון עדין, רק במידה הדרושה כדי להפוך אותו עמיד במיוחד בפני זיהום. העור נושם ועדיין מציג את תכונותיו הטבעיות, ובכך תורם רבות לנוחות ולמיוחדות. מגע העור מורגש כטבעי. הוא מזדקן בכבוד ומפתח איכות מיוחדת במינה. משפחת עורות אלא לא ניתנת לניקוי.

עורות רכים וקטיפתיים, שתענוג לגעת בהם. הם עובדו ללא שינוי מאפייניהם הטבעיים. לכן כל מרכיביהם הטבעיים המקוריים בולטים לעין. הם מהווים הוכחה חיה למקור הטבעי לחלוטין של העור, ולתהליך העיבוד המעולה שעבר. עורות טבעיים לגמרי, מתאימים במיוחד לאלה הרוצים להרגיש קרוב לטבע כאשר הם נחים, ורוצים לחוות את התחושה העזה והמרגשת של חיבוק מלא ורך.

למי נתאים את הקו הטבעי? סלוני עור למבינים בלבד, למשפחות שזוהי מערכת הישיבה השניה בבית או לאנשים עם מודעות גבוהה למגבלות הפרקטיות שבו. בכל מקרה שלקוח מעוניין בעור בקו הכחול, מתחייב מצדנו לתת לו הסבר פרטני לגבי יתרונותיו ובעיקר חסרונותיו הפרקטיים ולהחתימו על מסמך בהתאם.

סלוני עור

מושלם Perfect

בנוסף להיותו צבוע לכל עוביו נצבע עור Perfect קלות בפיגמנט צבע. כתוצאה מתקבל עור רך עליו ניתן לשלוט היטב, אשר העמיד בתנאים של בלאי ושחיקה בסביבות ציבוריות. בנוסף גם ניתן לנקות אותו ביתר קלות. ניתן להבחין בסימני הגיל רק אחרי תקופה יותר ארוכה מאשר בעור הטבעי נשמרות התכונות הטבעיות אפילו בעור, ולכודות במבנה שלו בצד השיער עקיצות החרקים ועקבות של פצעים קטנים אשר נרפאו, במשפחת עורות אלה קיימת משפחת ה – GOLD שהוא עור בעל ציפוי צבע חלק יותר למגע וקצת יותר רך, אך פרקטי ונוח לטיפול.

הגימור של עורות הפרפקט הינו עדין ומשמר את האיכויות הטבעיות שלהם, תוך הגנת פני השטח מכתמים והגברת עמידותם בפני נוזלים. עורות אלה משמרים את המראה הטבעי שלהם כולל צבעים טבעיים שגונם אינו אחיד לגמרי. רכים, ועם זאת עמידים בפני שחיקה ושריטה, הם מתאימים למשפחות הרוצות ליהנות מריהוט מרופד בעור טבעי לגמרי, מבלי לשנות את אורח חייהם, כדי לשמר את העור לאורך זמן.

למי נתאים את עורות ה – Perfect? למשפחות עם ילדים מעט בוגרים יותר, ניתן לאכול ולשתות וביתר קלות לנקות שומנים ונוזלים, עור אידיאלי למשפחות שרוצות ליהנות מרהיט עור מבלי לשנות אורח חיים.
העור בקו הנ”ל הוא המוביל בהיצע אפשרויות הבחירה הן במספר משפחות גדול והן במבחר צבעים נרחב.

פרקטיכל – Practical

עור בעל הגנה גבוהה . עור שבתהליך עיבודו יצרו מעטה הגנה כפול מושלם – שיא הפרקטיות.
מעטה ההגנה נוצר לאחר צביעתו בתהליך צביעה מלא (צבוע דרכו), ההגנה היא חומר שומני טבעי אשר יוצר מעטה כפול על שכבת העור החיצונית אשר באה במגע יום יומי עמנו. שכבת ההגנה הכפולה יוצרת בידוד מסוים בינינו לעור, ע”מ שיישאר כפי שהוא לאורך זמן, כלומר שחיקה נמוכה, קלות בתחזוקה וניקיון, עור אטום המונע ספיחת נוזלים לתוכו , מרקם העור נשאר אחיד לאורך זמן.
למי מתאים עור ה- Practical? מתאים לבית פעיל במיוחד (משפחה עם ילדים קטנים), כאשר הפרקטיות חשובה מאוד על מנת שמראה מערכת הישיבה לסלון יישאר לאורך זמן ויהיה קל לתחזקו. למעשה אם חדר המגורים הוא גם סלון, חדר אוכל חדר משחקים ויש חיות מחמד – אנו נמליץ על סוג עור זה.