הובלה נכונה של רהיטים

הובלה נכונה של רהיטים

הובלה נכונה של רהיטים חשובה לשם הצלחת מעבר דירה, וישנן דרכים נכונות לבצעה

לא כל הובלה של רהיטים מתבצעת בצורה נכונה, ובמקרים אלו אנו יכולים לחוות הרס של הרהיטים בבית, איבוד שלהם, קושי בהובלתם וסידורם בבית החדש ועוד. ישנן דרכים טובות ויעילות לביצוע הובלה של רהיטים, אשר יכולות לסייע לנו רבות בכלל שלבי המעבר, ואשר יקלו עלינו מאוד בתהליך. חשוב לדעת כיצד לבצע הובלה נכונה עוד בטרם אנו מתחילים לארוז, בכדי שכלל השלבים יבוצעו בצורה הטובה ביותר.

אז כיצד יש לבצע הובלה נכונה של רהיטים?

  • תכנון מראש: חשוב להבין כי הובלת רהיטים אינה פעולה פשוטה כלל, ואם אנו רוצים לשמור על שלמותם ולהקל על התהליך כולו אנו צריכים להתכונן אליו מראש. תכנון מראש של ההובלה כולל בחירת חברה מסייעת או ארגון רכב מתאים להובלה, תכנון דרך האריזה של כל אחד מהרהיטים, השגת החומרים הנדרשים לשם האריזה, השגת סיוע ועוד. תכנון קפדני מראש מסייע רבות בשלבים השונים של ההובלה, מקצר אותם ומבטיח את ביצועם בצורה נכונה.
חדרי ארונות מעוצבים
הובלת רהיטים
  • היעזרות בבעלי מקצוע מומחים: הובלת רהיטים דורשת מאתנו לעיתים קרובות עשיית שימוש בחומרי אריזה שאין ברשותנו, בציוד הרמה שאין ברשותנו וכמובן במשאיות הובלה. כמו כן, גם אם כל הציוד היה ברשותנו, חשוב לדעת כיצד להשתמש בו בצורה נכונה. היות וטעויות בכל אחד משלבי ההובלה עלולות לגרום לנזק בלתי הפיך לרהיטים שלנו, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית בתחום, אשר תוכל לסייע לנו החל משלב האריזה וכלה בשלב הפריקה.

 

  • התאמת האריזה לסוג הרהיט: רהיטים שונים צריכים להיארז בצורות שונות, כאשר חלקם יכולים להיארז בצורה פשוטה המגנה רק על נקודות התורפה שלהם, בעוד חלקם דורשים לא רק אריזה מורכבת, אלא גם דרך הובלה ספציפית אשר תבטיח את תקינותם לאחר הפריקה. חשוב שלא לזלזל בחלק זה של האריזה, היות והוא בעל השפעה משמעותית על הרהיטים. מומלץ ביותר להיעזר בבעלי מקצוע לשם התאמת האריזה, היות והם יכולים לספק גם את החומרים הנדרשים לכך וגם את השיטות המתאימות ביותר לכל רהיט.

 

  • הובלה ופריקה בהתאם למיקום: כאשר אנו מעמיסים את הרהיטים על המשאית, חשוב לתכנן בדיוק כיצד אנו רוצים להעמיס אותם מהבית וכיצד אנו רוצים לפרוק אותם במקום החדש. פריטים שנרצה לפרוק ראשונים- יארזו אחרונים, וההפך. כמו כן, חשוב לבדוק אילו רהיטים ניתן להציב על רהיטים אחרים בכדי לחסוך מקום במהלך ההובלה מבלי לפגוע בתקינות הפריטים השונים. חשוב לזכור כי פריקת רהיטים צריכה להתבצע ברוב המקרים לפני פריקה של פריטים נוספים מהבית, היות והם מהווים את הבסיס לעיצוב הבית ואחסון שאר הדברים שנמצאים בו.

 

  • שימוש בציוד המתאים: הובלת רהיטים דורשת לעיתים קרובות שימוש בציוד מתאים כגון חגורות לסחיבת חפצים כבדים, רצועות לקיבוע הרהיטים בתוך המשאית ועוד. שימוש בציוד זה שומר לא רק על תקינות ושלמות הרהיטים, אלא גם על בריאות המובילים, בין אם מדובר בנו או בסבלים מקצועיים. חשוב שלא לוותר על ציוד מסוג זה היות וההשלכות של אי שימוש בו עלולות להיות חמורות ביותר. גם במקרה זה ישנה המלצה על שימוש בחברה מקצועית אשר תוכל לספק את הציוד הנדרש וכן את בעלי המקצוע שיודעים כיצד להשתמש בו נכון.

הובלה נכונה של רהיטים יכולה להקל בצורה משמעותית על מעבר הדירה

כאשר מבצעים זאת נכון, הובלת רהיטים מקלה משמעותית על כל תהליך מעבר הדירה, היות ולאחר שהעברנו אותם נשאר לנו רק להעביר פריטים פשוטים יותר להובלה ולסדר אותם בארונות והשידות שכבר הספקנו להעביר מבעוד מועד.